2018. április 18., szerda

Mi lett volna, ha másképp alakul az életed? - Second life, avagy kétéletem

2018. április 21-től különleges darabot láthatnak az érdeklődők a Hatszín Teátrumban az Orlai Produkciós Iroda szervezésében Kovács Patrícia, Ötvös András, Schruff Milán, Járó Zsuzsa és Mészáros Máté előadásában, Dömötör András rendezésében. A színészek izgalmas, helyenként valós történések alapján mutatják be, mi lett volna, ha nem a színjátszást választják hivatásukként. 
„Nincs olyan ember, aki ne játszana el a gondolattal, mi lett volna belőle, ha valami, vagy ha minden másképp alakul az életében. Az előadás alkotói ezúttal ezt a játékot veszik komolyan és ezen keresztül vallanak magukról, tévedéseikről és vágyaikról. Öt fiktív élettörténet jelenik meg, és ezekben találkoznak egymással az alkotók valós vagy elképzelt alteregói.” – áll a színlapon. 
Kovács Patrícia így vélekedik az előadásról: „Két irány van, a „Mi lett volna, ha”, vagyis hogy egy gyerekkori élmény hogyan változtathatta volna meg az életünket, ha kicsit másképp történik, talán nem lett volna belőlünk színész; a másik pedig a vágyakról szól, mondjuk „mi szerettem volna lenni kiskoromban”, hogyan alakult volna az életem, az életünk másképp, ha más vágyainkat követtük volna. Az én egyik jelenetem például egy gyerekkori családi veszekedésről szól, amikor megtudtam egy infót, amit ha nem tudtam volna meg, akkor nem biztos, hogy ma színész lennék.”
Viszont az csak a darabból derül ki, hogy mik lettek volna a művészek, ha nem színészek. Ezért is érdemes eljönni a Hatszín Teátrumba. 
Szereplők - Járó Zsuzsa, Kovács Patrícia, Mészáros Máté, Ötvös András, Schruff Milán
Látvány - Molnár Anna
Világítás - Szondi György
Dramaturg, a rendező munkatársa - Deés Enikő
Rendező - Dömötör András
Producer - Orlai Tibor
Írók - Benedek Albert, Dömötör András és a társulat


Nincsenek megjegyzések: