2012. augusztus 1., szerda

Csúcsponton a nyár

Kedves Lumnicernővérek szerkesztősége!

 
Eszter újra csúcsra járatja a nyarat, ékes hangjával bejárva az országot, csábítja a hallgatóság fülét egy különleges élményre.
Ezért nem csak koncert élményekkel gazdagodhattok, hanem a youtube-on új szerzemények, élmények is szerezhetők az egyszál gitáros sorozattal.

08.03. 22h
...CATSANDOX
Ördögkatlan, Nagyharsány - port.hu színpad

08.10. 23h
...CATSANDOX
Sziget, Open színpad
08.16.
Eszter az MR2 Petőfi vendége

08.17.
...CATSANDOX
Őriszentpéter - Hétrétország
08.19.
Esztergomi utcazene fesztivál, Szent Tamás hegy

08.25.
...CATSANDOX
Gödörkemping, Agárd

08.28.
Nem a jutalomért sorozat
Mály

08.30.
Eszter szóló
Dürer kert, Budapest "




Egy szál gitáros szabadtéri felvétel
"Szeressünk Tegnap Kapkodtam Tenérted Markoltam Reményed Ma Lélekben türelmem Szívemben szerelmem Karcoltam hangokat Rajzoltam pirkadat Várjatok, szónokolok Szavaitok barátok Refr: Rögzítem arcotokat Ez a legszebb pillanat Nyalom végig a hangulat Szeressünk jó sokat Széltében hosszában Táncolunk az utcában Parkolunk, álmodunk Vágyakat vállalunk"

Nincsenek megjegyzések: