2012. április 2., hétfő

Platonov bemutató


Csehov
Platonov


SZEREPLŐK:

PLATONOV Köles Ferenc, Jászai-díjas
TRILECKIJ Czéh Dániel
VOJNYICEV Kuti Gergely
ANNA PETROVNA Pásztó Renáta
VENGEROVICS Tóth András
BUGROV Mikuli János
SZÁSA Ahmann Tímea
SZOFJA JEGOROVNA Farkas B. Szabina
GREKOVA László Virág
OSZIP Inhof László
KÁTYA Csernák Enikő

Munkatársak: Regényi Gábor, Tolnay Donát;, Mikuli Dorka, Várady Zsóka, Tóth Géza, Asszisztens: Horváth Krisztina;

Rendező: Rácz Attila

Fülledt nyári este. Mindenki eljött. De már semmi nem olyan, mint volt. Mégis mindenki azt szeretné, hogy olyan legyen. Vagy egy kicsit jobb. Nagyon szeretnék, de nem lehet. Már nem. A zabolátlan vér. Van pofájuk a saját kínjaikról panaszkodni!
„De hogyan tudna egy kicsit felemelkedni az ember?"

április
2-án este 8-korPlatonov
/bemutató előadás/
3-án este 8-korPlatonov
4-án este 8-korPlatonov
14-án délután 4-korHoldbeli csónakos
16-én este 7-korHoldbeli csónakos
17-én délután  2-korKispolgári nász
/Deutsche Bühne Ungarn/
17-én délután  5-korKispolgári nász
/Deutsche Bühne Ungarn/
22-én este 8-korA fösvény/Belgrádban/
23-án este 7-korA fösvény/Pancsován/
26-án este 7-korA fösvény
29-én este 8-korHOPPÁRETIKÜL
/Pécsi Légitársaság/
30-án este 8-korPlatonov

Nincsenek megjegyzések: